A necesidade de movemento que teñen nenas e nenos é por todas e todos coñecida, na escola infantil o grupo de dous anos é numeroso, e resulta moi complexo respectar as necesidades individuais de cada nena e neno ao longo de toda a xornada en aulas non excesivamente grandes, e sen espazos alternativos de xogo , sobre todo no inverno cando a choiva intensa non nos permite saír.
É por iso, que decidimos abrir as portas das aulas e preparar diversas propostas de xogo en cada espazo permitindo a libre circulación das nenas e dos nenos, sen medir os tempos e levar conta do número de pequenas e pequenos que se atopan en cada experiencia. Xogamos coas propostas que consideramos máis atractivas para a idade e características dos grupos: psicomotricidade, escenarios de xogo simbólico, construcións,….
Como a proposta nos resulta moi positiva, con aspectos a seguir mellorando, a idea é ir ampliando os espazos (máis aulas e zonas exteriores), máis grupos (sumar o grupo de medianos ao grupo de maiores) e máis propostas de xogo que provoquen interese, emocións e curiosidade en pequenas e pequenos, porque a estas idades o xogo é a súa vida cotiá e así o debemos favorecer e defender na escola infantil.