Xogar e xogar

Como educadoras, pasamos moito tempo acompañando a nenas e nenos no seu desenvolvemento e tamén vendo como xogan. Quen non ten unha boneca, un coche, un cociña,…, e un longo número de xoguetes?

Na escola tamén contamos con xoguetes comerciais pero é co material non estruturado cando a nena e neno pode pasar moito tempo concentrado, atento e motivado.

Un material que potencia e acompaña o seu desenvolvemento físico, cognitivo e emocional, a través da observación, manipulación e experimentación.

Para o grupo de bebés, 0-1 anos, a proposta principal é o Cesto dos Tesouros, de Elinor Goldschmied, proposta de xogo que ofrece á nena e neno a posibilidade de descubrir o mundo a partir da súa propia actividade.

cesto tesouros 1

cesto tesouros 2

 

 

 

 

 

Para o grupo de medianos, 1-2 anos, a proposta principal é o Xogo Heurístico, de Elinor Goldschmied (continuación do Cesto dos Tesouros), que ofrece a nenas e nenos a posibilidade de descubrir por vontade propia as características dos obxectos.

xogo heuristico 1xogo heuristico 2

 

 

 

 

 

Para o grupo de maiores, 2-3 anos, a proposta principal é o Xogo Simbólico, tendo en conta a liña de traballo de Javier Abad, que promove prácticas de transformación do espazo que o significan mediante diversas estratexias creativas.

xogo simbolico 1xogo simbolico 2

 

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará