* Da idea da infancia á practica na escola

O proceso de transformar a visión que se ten da infancia en accións concretas do día a día na escola, significou unha aposta pola reflexión das accións pedagóxicas que levamos a cabo as persoas adultas coas nenas e nenos.

 

afecto5 afecto2 afecto3                                                                                                             Acompañamos en cada acción ás nenas e nenos compartindo cada novo reto

Trátase de ir deconstruíndo un rol docente tradicional e ir introducindo unhas prácticas que se basean no goce pola atención e o entendemento do facer das pequenas e pequenos, partindo da confianza nas súas capacidades e optando por un papel de observación e de acompañamento do proceso de cada nena e neno e do conxunto para seren os verdadeiros protagonistas dentro da escola, mediante achegas relacionais de seguridade e respecto, e metodolóxicas, que lles faciliten o camiño, vivindo xuntos cada situación, tratar de enriquecela, e dar tempo para que responda cada quen á súa medida.  

afecto4afectoafecto1                                                                                                             Tratamos de enriquecer se os pequenos e pequenas nos permiten

Unhas prácticas pedagóxicas que parten do respecto.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *