A voltas co millo

Boas de novo familias, despois dun tempiño xa volvemos por aquí para contarvos as nosas aventuras pola escola. 

Fai unhas semanas as aulas mixta e de 2-3 estivemos traballando co millo. 

Comezamos esfollando as mazarocas para quitarlles todas as follas para despois poder debulla-las e deixalas limpiñas de todo. 

 

O de debullar, levounos un pouquiño máis de tempo, xa que é unha tarefa un pouco máis complicada, pero graíño a graíño, fumos quen de ir quitándoos todos. Ademais, con esta tarefa traballamos a coordinación óculo-manual así como a psicomotricidade fina. 

Unha vez tiñamos todas as mazarocas debulladas, primeiro pasámolo millo pola criba, para quitarlle os peliños que puidesen quedarlle e, despois, metiámolos nun muiño e muimos para facer fariña, que, posteriormente, pasamos pola peneira para que quedara finiña de todo. 

E, por último, fixemos de panadeiros e panadeiras, amasando a fariña mesturándoa con auga, foi unha semana moi divertida!! 

MENUS 1ª ROTACIÓN

Boas familias, 

Antes de nada, darvos a benvida a este novo curso. 

Por aquí, vos deixamos os menús da primeira rotación, para que vos poidades organizar coas comidas na casa. 

Son menús rotatorios, unha vez cheguemos á semana 8, volvemos empezar. Comezamos na semana 5, bo proveito!!

Lévase o neon

As actividades de transvases son unhas das preferidas na nosa etapa educativa, como xa sabedes e con elas traballamos un montón de cousas: a psicomotricidade fina, a coordinación óculo-manual ou  conceptos como cheo-baleiro, dentro-fora entre outras moitas cousas. 

Xa sabedes que con estas actividades podemos botar un lote de tempo moi, pero que moi concentradxs. Fai uns días, nas aulas de 1-2, mixta e 2-3, fixeron este tipo de actividade con arroz, pero desta volta quixemos darlle un toquiño aínda máis colorido e fixémola versión do arroz neon! Tinguimos o arroz con cores fluorescentes e despois levamos a actividade a escuras con axuda dunha luz ultravioleta. 

 

 

Ademais desta volta, resulta que debaixo de todo este arroz, tamén ían aparecendo cousas: dinosauros, chanclas… o que inda nos deu máis xogo. 

Ó longo da actividade, fumos enchendo vasos grandes que logo baleiramos en vasos pequenos, e hai comprobamos que non cabe o mesmo nun vaso grande que noutro pequeno. Tamén fixemos a mesma operación pero ó revés, e comprobamos como no grande cabe máis que no pequeno. 

E, por suposto, fixemos xeados grandes, xigantes, pequenos, comida para os dinosauros… todo o que pasou polas nosas cabeciñas. 

MENÚS 3ª ROTACIÓN

Boas familias, por aquí vos deixamos os menús da terceira rotación. Estes menús comezan o vindeiro luns 3 de maio e comezariamos na semana 3. 

 

 

 

Todo ó branco

Boas de novo familias, por aquí volvemos para contarvos que, resulta que na aula mixta, teñen un trasno un pouquiño fedello 😉 e o outro día estivo traballando moito na clase. 

Resulta que chegaron pola mañá, e tiñan a porta pechada…e non atopaban a chave!😱.Cando por fin atoparon a chave e abriron a porta…atopáronse cunha gran sorpresa, mirade, mirade: 

 

Cánto traballou este Trasno!!

Resulta que tiñan toda a aula forrada en papel branco e cheo de gomets polo chan,  para pegalos por onde eles quixeran. Ó principio, só miraban para todo o que había, non parecía a mesma clase. Pouco a pouco, fóronse animando e comezaron a pegar gomets polo chan, polas paredes, armarios… por todo o que atopaban… Houbo quen pegaba ó chou, quen comezou a facer series, quen pegaba e despegaba no mesmo momento…en fin, deixaron voar a imaxinación e buscaron todas as alternativas que eles quixeron. 

Tamén houbo quen quixo customizar o pantalón.

Nun momento dado, tamén descubriron que podían racha-lo papel e as múltiples posibilidades de xogo que había con el, así que racharon, puxérono por riba como se fosen as mantas da cama, tirárono ó aire como se fose confeti… todo o que se lles pasou polas cabeciñas. 

Eu vou botar un sono que xa traballei moito por hoxe.
Mentres uns seguen pegando gomets, outrxs rachan papeis.

Como vedes as actividades, inda que planificadas dunha maneira e cunha idea inicial, sempre acabaran adaptándose ós grandes protagonistas das mesmas, os nenos e nenas, xa que eles, atoparanlles moitas máis variantes, que ó mellor nós ni sequera nos plantexamos nun inicio. 

ESTAMPANDO CON BOTELLAS

Boas familias! 

Fai uns días na aula de 2-3 fixeron unha proposta artística, un tanto diferente. Pintaron mediante a técnica da estampación pero empregando un recurso que calquera temos pola casa, unhas botellas de plástico. 

A ver que sae de aquí…

Como vedes cuns materiais tan sinxelos como unhas botellas de auga e un pouco de pintura de dedos, podemos ter un bo ratiño de entretemento. 

ESCOLA DE AGOSTO

Boas familias! 

Aquí vos deixamos a circular coas instrucións para aquelas familias que precisedes o servizo durante o mes de agosto e os anexos correspondentes para cubrir. 

Este servizo será por motivos laborais ou enfermidades graves. Xunto co anexo deberedes presentar: certificación da empresa sobre os períodos de vacacións, certificación de vida laboral actualizada no suposto de persoas que estean en Erte  ou desemprego por empregos estacionais e teñan previsión de reanudar a súa actividade neste período; certificados médicos e outras documentacións que consideredes pertinentes. 

O plazo para presentar as solicitudes remata o día 26 de febreiro.

Lembrade que todos os nenxs deben gozar dun mes enteiro de vacacións. 

Calquera dúbida, podedes consultar coa dirección do centro. 

 

 

Unha orquestra especial

Boas familias!!

Fai uns días na aula mixta, fixeron unha proposta musical moi especial. 

Empregamos pratos, paliños de madeira, culleres e flaneras para facer a nosa propia orquestra. 

Instrumentos preparados…

Ó principio, foi unha orquestra bastante comedida…pero pouco a pouco, a batería foi subindo o volume😂…

Comezan a vir os temazos…😅

Tamén descubriron que as flaneras podían apilarse unhas dentro das outras, que podían facer torres e que podían levalas enriba dos pratos dun lado ó outro. Como vedes, algo que comeza como unha proposta musical, da lugar a aprendizaxe de moitas máis cousas…

Pois vou facer unha torre…

E o que comezou como unha proposta para que os nenxs viran como podemos facer música con obxectos cotiás, rematou como unha clase para “aprendices de mini malabaristas” 😉. Xa vedes que xs nenxs teñen moita imaxinación, e pódenlle dar milleiros de usos a unha mesma cousa. 

Imos practicar para o Circo do Sol 😅