COMER NA ESCOLA

COMER NA ESCOLA

Entendemos a alimentación mais alá da nutrición xa que as crianzas mentres comen, tamén se relacionan cos demais, exercitan a súa autonomía, adquiren unha actitude activa e de esforzo, senten respectados os seus sentimentos,…aspectos que van configurando a súa maneira de ser, de sentirse e de afrontar a vida.

Dende o punto de vista educativo plantexamos o desenrolo das comidas de maneira que permita ás crianzas experimentar e, en consecuencia, que aprendan a comer porque teñen fame, porque é bo, porque o necesitan, non para dar satisfacción ao adulto ou evitar que este lle reprenda. Por esta mesma razón, non é educativo nen beneficioso dar a comida á forza. É preferíbel que a crianza coma pouco a que o faga a desgusto e sentíndose violentada. Con respecto e sen forzar a crianza comerá mellor nas seguintes comidas a nosa misión é buscar recursos para estimular e reforzar a súa boa disposición cara a comida.

O interese pola comida comeza dende bebé cando permitimos que esté activo e participe no acto de comer. Se non lle damos a oportunidade ás crianzas de que fagan as cousas por si mesmas e se fai no seu lugar o que obxectivamente pode facer, lle transmitimos a dobre mensaxe “ti non sabes, o fas mal,…”

 

Lectura recomendada

“Pequeños y competentes: de las actividades cotidianas al aprendizaje de la autonomía.” Carme Thió de Pol, Pep Llenas.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Podes utilizar estas etiquetas e atributos HTML : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>