OBSERVAR: ALGO MÁIS QUE MIRAR

Entre as profesionais e os profesionais da Educación Infantil, é acordado e unánime falar sobre valores educativos como a liberdade, autonomía, diversidade, complexidade… Pero tamén é certo que existen distancias entre, o decidir, o facer, o crer e o sentir. Distancias que marcan a diferenza entre unha actitude educativa coherente ou incoherente. Estes abismos sempre se dan, pero o importante é tomar consciencia sobre eles para intentar acurtar as distancias.

Nesta liña tamén é importante analizar que aspectos persoais ou do entorno nos impiden mudar a nosa práctica cando é fundamental mellorala de cara unha atención educativa de calidade.

Tal como establece a orde do 25 de Xuño do 2009, no seu artigo 20, a observación directa e sistemática constitúe unha das principais técnicas e fontes de información do proceso de avaliación, por iso convidámosvos a ler: “observaralgo-mais-que-mirar

A lectura do texto suxírenos repensar sobre as seguintes cuestións:

  • Ofrecemos ás crianzas modelos de conduta axeitados cando lles dicimos: “non podes nin debes morder” pero non o que esperamos delas ou deles?
  • Indicamos cal é o comportamento axeitado, ou limitámonos a sentalos a pensar?
  • A empatía, da que tanto falamos é difícil de ser entendida e practicada por nós mesmos, as crianzas destas idades realmente teñen a capacidade de poñerse no lugar do outro?
Cales son as vosas reflexións?

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Podes utilizar estas etiquetas e atributos HTML : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>